Pomnożenie tych szans przez stosunek prawdopodobieństwa dla negatywnego 12-godzinnego okresu obserwacji umożliwiłoby obliczenie tylnego prawdopodobieństwa pacjenta (tj. Szans po 12 godzinach obserwacji) i prawdopodobieństwo zawału (ryc. 2). Potencjalna walidacja
Przetestowaliśmy zdolność tego modelu do identyfikacji kandydatów na 12-godzinny okres obserwacji w niezależnej populacji 2684 pacjentów, których dane nie zostały wykorzystane ani w opracowaniu algorytmu w izbie przyjęć (ryc. 1), ani w początkowej ocenie diagnostyczne wyniki 12- i 24-godzinnych okresów obserwacji. Pacjenci byli uznawani za kandydatów na okres 12 godzin, jeśli zostali sklasyfikowani jako osoby z niskim ryzykiem ostrego zawału mięśnia sercowego na podstawie algorytmu w oddziale ratunkowym. U tych pacjentów za wcześniejsze prawdopodobieństwo zawału uznano częstość występowania zawału u pacjentów niskiego ryzyka w zestawie derywacji.
Oceniliśmy konsekwencje 12-godzinnego okresu obserwacji u pacjentów, którzy zostali uznani za niskiego ryzyka zawału poprzez określenie odsetka ostrych zawałów mięśnia sercowego, głównych powikłań i wybranych głównych procedur u pacjentów, którzy nie spełnili kryteriów zawał lub ma nawracający niedokrwienny ból w klatce piersiowej w tym okresie. W przypadku pacjentów, u których stwierdzono zwiększone ryzyko wystąpienia zawału na podstawie danych z sali pogotowia, ocenialiśmy dokładność 12-godzinnego okresu obserwacji i opisaną powyżej 24-godzinną strategię.12 Większość pacjentów uznano za mających większe ryzyko zawału. kandydaci na 12-godzinny okres obserwacji nie zostali faktycznie przeniesieni z jednostki opieki wieńcowej (lub innej monitorowanej lokalizacji) po 12 godzinach; długość pobytu każdego pacjenta w jednostce opieki wieńcowej została ustalona przez lekarza tego pacjenta.
Porównaliśmy charakterystykę kliniczną i decyzje dotyczące triagów podczas hospitalizacji pacjentów wysokiego i niskiego ryzyka zarówno w zestawach derywacji, jak i walidacji przy użyciu testu chi-kwadrat dla zmiennych kategorycznych i testu t Studenta dla wieku.
Wyniki
Strategia opracowana na podstawie danych dotyczących pacjentów w zestawie pochodnym
Ostre zawały mięśnia sercowego u pacjentów z niskim ryzykiem i wysokiego ryzyka
Spośród 976 pacjentów, którzy zostali przyjęci do szpitala przed 15 października 1984 r., 883 (90 procent) przyjęto do jednostki opieki wieńcowej, 316 (32 procent) stwierdzono ostry zawał mięśnia sercowego, a 50 (5 procent) zmarło podczas hospitalizacja (Tabela 1). Po zastosowaniu algorytmu wielowymiarowego na rycinie w celu analizy danych klinicznych z ocen nagłych na tych 976 pacjentach, sklasyfikowaliśmy 307 (31%) jako niskie (.7%) ryzyko ostrego zawału mięśnia sercowego. Chociaż ogólny odsetek zawału mięśnia sercowego u pacjentów, u których stwierdzono niskie ryzyko na podstawie tego algorytmu, wynosił około 2%, a 2 w grupie pacjentów niskiego ryzyka, którzy zostali przyjęci, 23 (7%) mieć ostry zawał mięśnia sercowego, a 71 (23 procent) miało niestabilną dławicę piersiową (tabela 2). Spośród 669 pacjentów w zestawie derywacji, którzy zostali zaklasyfikowani jako chorzy z wysokim (> 7%) ryzykiem zawału, 293 (44%) rzeczywiście miało ostry zawał mięśnia sercowego, a 139 (21%) miało niestabilną dławicę piersiową.
Dane dotyczące pacjentów w zestawie pochodnym wskazywały więc, że prawdopodobieństwo wystąpienia ostrego zawału mięśnia sercowego wśród pacjentów, którzy zostali przyjęci do tych siedmiu szpitali w celu oceny ostrego bólu w klatce piersiowej i którzy mieli seryjne testy enzymatyczne, wynosiło 7 procent, jeśli zdefiniowano dane dotyczące pacjentów w nagłych wypadkach. jako osoby o niskim ryzyku rozpoznania i 44 procent, jeśli ich dane w izbie przyjęć zdefiniowano jako osoby wysokiego ryzyka
[więcej w: agnieszka gozdyra twitter, ortomix lublin, boluś krotoszyn ]

0 thoughts on “Wykluczenie ostrego zawału mięśnia sercowego – perspektywa wielostronnej weryfikacji 12-godzinnej strategii dla pacjentów z niskim ryzykiem czesc 4”