Ci pacjenci byli podgrupą tych, których dane zostały uprzednio przeanalizowane, aby wykazać bezpieczeństwo 24-godzinnego okresu obserwacji. 14 Podczas opracowywania nowej strategii na krótszy okres obserwacji uważaliśmy pacjentów za kandydatów do 12-godzinnej obserwacji. jeśli zostały sklasyfikowane jako mające niskie (.7 procent) ryzyko ostrego zawału mięśnia sercowego zgodnie z wcześniej opisanym algorytmem wielowymiarowym (ryc. 1). Algorytm został opracowany na podstawie analizy danych klinicznych pochodzących od 1379 pacjentów, którzy byli oceniani na oddziałach ratunkowych szpitala Yale-New Haven w 1977 roku lub Brigham i Szpital Kobiecy w 1978 i 1980-1982. Analiza partycjonowania rekursywnego została wykorzystana do podzielenia pacjentów na podgrupy z różnymi ryzykami wystąpienia ostrego zawału mięśnia sercowego na podstawie danych klinicznych ich szpitala. Szczegóły identyfikacji tych pacjentów i wyprowadzenia tego protokołu zostały opublikowane wcześniej.2 Żaden z pacjentów, których dane zostały wykorzystane do opracowania algorytmu, nie został uwzględniony w populacji opisanej w tym raporcie. Dane z całego zestawu pochodnego 976 pacjentów zostały wykorzystane do określenia czułości i swoistości w wykrywaniu ostrego zawału mięśnia sercowego w 12-godzinnych i 24-godzinnych okresach obserwacji poprzez określenie odstępu (w minutach) między przybyciem pacjenta do pogotowia oraz czas, w którym pacjent spełnia kryteria ostrego zawału mięśnia sercowego. W przypadku pacjentów z nieprawidłowymi poziomami enzymów sercowych czas pobrania próbki krwi uznano za moment, w którym pacjent spełniał kryteria diagnostyczne.
Czułość okresu obserwacji w celu wykrycia zawału zdefiniowano jako liczbę pacjentów z ostrym zawałem serca, u których wystąpił nieprawidłowy poziom enzymów sercowych lub nawracający ból niedokrwienny w okresie podzielonym przez całkowitą liczbę pacjentów z ostrym zawałem serca. Swoistość zdefiniowano jako liczbę pacjentów bez ostrego zawału mięśnia sercowego, którzy nie mieli nieprawidłowych poziomów enzymu ani nawracającego bólu niedokrwiennego w okresie podzielonym przez całkowitą liczbę pacjentów bez ostrego zawału mięśnia sercowego.
Aby opracować bayesowski model predykcyjny, wykorzystaliśmy czułość i swoistość każdego okresu obserwacji do wykrywania zawału, aby obliczyć współczynnik wiarygodności związany z brakiem nieprawidłowego poziomu enzymu lub nawracającym bólem niedokrwiennym w tym okresie. Współczynnik wiarygodności określono jako odsetek pacjentów z ostrym zawałem mięśnia sercowego, którzy nie mieli nieprawidłowych poziomów enzymów lub nawracającego bólu niedokrwiennego w okresie obserwacji podzielonym przez odsetek pacjentów bez zawału, którzy nie mieli nieprawidłowych poziomów enzymów lub nawracającego bólu niedokrwiennego. Model predykcyjny opierał się na wyrażeniu prawdopodobieństwa twierdzenia Bayesa24:
a posterior odds = prior odds × prawdopodobieństwo wiarygodności.
W celu określenia prawdopodobieństwa zawału mięśnia sercowego u pacjenta, który nie miał nieprawidłowych poziomów enzymatycznych po przyjęciu ani nawracającym niedokrwiennym bólu, można by obliczyć wcześniejsze (tj. Przeddawkowe) szanse pacjenta na zawał przy użyciu danych klinicznych pacjenta z pogotowia i algorytmu wieloczynnikowego ( Figa
[patrz też: szynowanie zębów cena, steadicam allegro, nfz sanatoria lista oczekujących ]

0 thoughts on “Wykluczenie ostrego zawału mięśnia sercowego – perspektywa wielostronnej weryfikacji 12-godzinnej strategii dla pacjentów z niskim ryzykiem cd”