Ta podgrupa obejmowała wszystkich tych, którzy zostali przyjęci do szpitala; który przeszedł co najmniej dwa zestawy testów serca-enzymu (dla kinazy kreatynowej i jego izoenzymów) w ciągu pierwszych 12 godzin po przyjęciu lub spełnił kryteria badania ostrego zawału mięśnia sercowego w tym okresie poprzez nagłą śmierć sercową bez innej znanej przyczyny (patrz poniżej ); dla których dostępne były wystarczające dane kliniczne do stosowania w izbie przyjęć, aby umożliwić nam oszacowanie ryzyka ostrego zawału mięśnia sercowego w chwili przyjęcia z użyciem wcześniej opublikowanego algorytmu wielowymiarowego2; i dla których, jeśli niedokrwienny ból w klatce piersiowej powrócił w ciągu pierwszych dwóch dni hospitalizacji, były dane dotyczące pory dnia, w której wystąpił ból. Definicja wyników
Szczegółowe informacje dotyczące definicji wyników w badaniu bólu w klatce piersiowej zostały opublikowane [2]. U pacjentów w tym raporcie ostry zawał mięśnia sercowego został zdiagnozowany, jeśli wystąpiła charakterystyczna ewolucja poziomów enzymu w surowicy, o czym świadczy wykrycie (1) MB izoenzym kinazy kreatynowej w więcej niż śladowych ilościach w jakościowym teście elektroforetycznym lub w ilościach co najmniej 5 procent całkowitego poziomu kinazy kreatynowej, z typowym wzrostem i spadkiem, za pomocą testów ilościowych; (2) typowy wzrost i spadek całkowitego poziomu kinazy kreatynowej, z wartością szczytową co najmniej dwukrotnie wyższą niż górna granica normy, jeśli MB kreatyny MB nie było badane; lub (3) poziom izoenzymu dehydrogenazy mleczanowej jest wyższy niż poziom izoenzymu 2 w nieobecności hemolizy lub zawału nerkowego. Pacjenci z nagłym zatrzymaniem krążenia w szpitalu również zostali sklasyfikowani jako osoby z ostrym zawałem mięśnia sercowego, jeśli umierali, zanim można było uzyskać enzymatyczne potwierdzenie martwicy mięśnia sercowego i nie było innego wyjaśnienia dla tego zatrzymania. U wszystkich takich pacjentów cechy prezentacyjne, elektrokardiogramy i przebieg kliniczny były najbardziej zgodne z ostrym zawałem mięśnia sercowego. Spośród 1122 pacjentów, którzy spełniali kryteria ostrego zawału mięśnia sercowego w tym raporcie, 1005 (90 procent) otrzymało diagnozę na podstawie podwyższonego poziomu MB kinazy kreatynowej w warunkach podwyższonego poziomu całkowitej kinazy kreatynowej.
Niestabilną dławicę piersiową rozpoznano, gdy pierwotny zespół nagłych przypadków bólu w klatce piersiowej pacjenta był nowy lub gorzej (pod względem częstości, nasilenia lub czasu trwania) niż jego przewlekły zespół dławicowy, a jeśli rozpoznanie dławicy wykonał starszy klinicysta zaangażowany w walizka.
Wytwarzanie strategii
Rysunek 1. Ryc. 1. Potwierdzony prospektywnie algorytm wieloczynnikowy do prognozowania ryzyka ostrego zawału mięśnia sercowego u pacjenta na podstawie danych z sali ratunkowej. Na podstawie algorytmu pacjentów można przypisać do z 14 podgrup, z których każda została sklasyfikowana jako mająca niskie (.7 procent) lub wysokie (> 7 procent) ryzyko ostrego zawału mięśnia sercowego. Wartości przedstawione dla każdej podgrupy to liczba pacjentów z ostrym zawałem serca, podzielona przez całkowitą liczbę pacjentów w podgrupie 6149 pacjentów zapisanych do badania bólu klatki piersiowej, z odpowiednimi odsetkami.2 Ból gorszy niż zwykle dusznica bolesna oznacza gorszy pod względem częstotliwości, dotkliwości lub czasu trwania lub braku reakcji na standardowe środki.
Opracowaliśmy strategię identyfikacji kandydatów na 12-godzinny okres obserwacji w celu wykluczenia ostrego zawału mięśnia sercowego z analizy danych dotyczących 976 pacjentów, którzy zostali zapisani do badania bólu klatki piersiowej od grudnia 1983 r. Do 15 października 1984 r.
[przypisy: degustatornia gdynia, boluś krotoszyn, nfz sanatoria lista oczekujących ]

0 thoughts on “Wykluczenie ostrego zawału mięśnia sercowego – perspektywa wielostronnej weryfikacji 12-godzinnej strategii dla pacjentów z niskim ryzykiem ad”