Wskaźnik dużych powikłań i procedur był niski w tej populacji, a czas wystąpienia tych powikłań nie wskazywał, że ciągła obserwacja w jednostce opieki wieńcowej w okresie od 12 do 24 godzin po przyjęciu umożliwiłaby lekarzom przewidywanie ich lub zmianę ich wyników. . Nasza analiza kładzie nacisk na stosowanie wytycznych dotyczących wykluczania protokołów zawału mięśnia sercowego; nie oznacza to, że pacjenci o niższym ryzyku powinni zostać wypisani ze szpitala po 12 godzinach, jeśli nie mają klinicznych objawów ostrego zawału mięśnia sercowego. Niektórzy pacjenci cierpią na niestabilną dławicę piersiową i mogą wymagać ciągłego zwiększania dawki leków, intensywnej terapii lub cewnikowania serca. Niskie ryzyko ostrego zawału mięśnia sercowego niekoniecznie oznacza niskie ryzyko niestabilnej dławicy piersiowej; 28 procent pacjentów z grupy niskiego ryzyka i grupy wysokiego ryzyka miało niestabilną dławicę piersiową. Inni pacjenci mogą mieć problemy inne niż choroba niedokrwienna serca, takie jak arytmie serca, ostre krwawienie z przewodu pokarmowego lub niewydolność oddechowa, które wymagają dalszej intensywnej opieki.
Dwa ostatnie badania wykazały jednak, że identyfikacja pacjentów niskiego ryzyka, którzy mogą być odpowiednimi do przeniesienia z jednostki opieki wieńcowej po 24 godzinach, prowadzi do znacznego zmniejszenia długości pobytu w jednostce opieki wieńcowej.12, 13 Identyfikacja pacjentów, dla których 12-godzinny okres obserwacji jest bezpieczny i można oczekiwać, że skuteczne działanie doprowadzi do dalszego zmniejszenia długości pobytu w jednostce opieki wieńcowej i szybszej oceny wielu pacjentów, ponieważ decyzje o przeniesieniu lub wypisaniu pacjenta lub wykonaniu testu wysiłkowego zwykle robione są rano. Pacjenci z ostrym bólem w klatce piersiowej w godzinach popołudniowych lub w nocy często pozostają w jednostce opieki wieńcowej przez drugą noc po zakończeniu 24-godzinnego okresu obserwacji.
Poprzednie badania, w których opisano strategie postępowania dla pacjentów w 24 godziny po przyjęciu, dotyczyły mniejszej liczby pacjentów i wykorzystywały jedynie dane kliniczne z przebiegu po zakończeniu leczenia, takie jak poziomy enzymów sercowych, elektrokardiogramy i występowanie powikłań.14, 15 W tym prospektywnym badaniu strategii identyfikacji kandydatów na krótszy okres obserwacji, zidentyfikowano pacjentów niskiego ryzyka ze szpitali środowiskowych i klinicznych, które były odpowiednie do przeniesienia po 12 godzinach, poprzez zintegrowanie danych dotyczących postadycji z danymi klinicznymi z izby przyjęć.
W naszym podejściu bayesowskim dane kliniczne z pogotowia ratunkowego są wykorzystywane do oszacowania prawdopodobieństwa udaru ostrego zawału mięśnia sercowego, a dane z badania po pierwszej dacie z pierwszych 12 godzin są analogiczne do wyniku testu, który jest stosowany do modyfikacji tego prawdopodobieństwa wstępnego. Wyniki negatywne po 24 godzinach mają większe znaczenie niż wyniki ujemne po 12 godzinach; 24-godzinny okres obserwacji można uznać za lepszy (i bardziej kosztowny) test niż okres 12-godzinny. Jednak, jak wykazano w tej analizie, 12-godzinny okres jest wystarczający, aby wykluczyć zawał mięśnia sercowego z rzetelnością u pacjentów z niskim wstępnym prawdopodobieństwem ostrego zawału mięśnia sercowego. Inne podejścia oprócz algorytmu zastosowanego w tym badaniu mogą być stosowane do klasyfikacji pacjentów jako niskiego ryzyka, a zatem kwalifikują się do strategii 12-godzinnej obserwacji, pod warunkiem, że te podejścia są w stanie dostarczyć wiarygodnych oszacowań statusu ryzyka pacjenta.
W związku z tym można rozsądnie oczekiwać, że okres obserwacji trwający dłużej niż 24 godziny może być konieczny do wykluczenia zawału u pacjentów z większym ryzykiem tej diagnozy w czasie oceny sali pogotowia.
[podobne: lekarz od płuc, rezonans szczecin, dział lecznictwa uzdrowiskowego ]

0 thoughts on “Wykluczenie ostrego zawału mięśnia sercowego – perspektywa wielostronnej weryfikacji 12-godzinnej strategii dla pacjentów z niskim ryzykiem ad 8”